Co by měla obsahovat záložka „Kontakt“ na firemním webu
Dnes má každá firma svůj vlastní web. A není divu, přeci jen dnes většina z nás žije ve virtuálním světě stejně, jako v tom reálném. A podniky se tomuto vývoji musí přizpůsobit. Koneckonců, kdo z nás hledá ve Zlatých stránkách, když potřebuje například nejbližšího instalatéra či obchod s oděvy?
Je jasné, že firmy svůj web využívají také k propagaci a k přilákání nových zákazníků. K tomu, aby takto fungoval, však musí splňovat určitá kritéria.
V první řadě je to jednoduchost a přehlednost. Vaše výrobky mohou být ty nejlepší, ale když bude mít potenciální zákazník problém najít jejich katalog, pak na tom příliš nezáleží. Musíme mít stále na paměti, že zdaleka ne všichni návštěvníci našeho webu s počítači umějí. Proto musí být vše jednoduché a intuitivní.
Dále zde musí být všechny potřebné informace. Ty by měly být přehledně roztříděny do jednotlivých oddílů. A jedním z těch, které jsou považovány za nejméně důležité, je záložka Kontakt Hypotéky bez registru. Přitom právě ona patří k těm nejpodstatnějším.
Samozřejmě není třeba hovořit o tom, že je dáno zákonem, že zde tyto informace musí být uvedeny. Ale co by zde měl návštěvník vlastně najít?
V první řadě jsou to jména vedoucích pracovníků a kontakty na ně, a to jak telefonický, tak e-mailový. To zajistí, že když bude mít zákazník problém, může jej vyřešit s těmi nejvyššími představiteli daného podniku.
Pak jsou zde samozřejmě podobné kontakty na jednotlivá oddělení, jako jsou obchodní, zákaznické či reklamační. I ty mohou dobře posloužit. A opět bychom zde měli najít jak telefon, tak e-mail.
Důležitá je také fyzická adresa sídla firmy. Ta musí být uvedena bez ohledu na to, zda obchoduje pouze na internetu či nikoliv. Pokud má i kamenné obchody, pak je dobré uvést i jejich adresy, spolu s otvírací dobou.
Není snad třeba ani říkat, že by veškeré informace měly být aktuální. Pak může být spokojen nejen zákazník, ale i firma samotná.